Merhaba,
33 haftaya başlıyoruz yarın itibariyle son haftalarda göbek deliğimde morluk ve çıkıntı oluşmaya başladı doktorum göbek fıtığı dedı ama bugün özellikle çok acıdı ağrıdı, gebelıgınde göbek fıtığı yaşamış var mı daha önce doğumu etkiler mı başlarda zorlamıyordu ama