Ebrusema
Sezeryan mı olacaksınız acaba? Bebeğin aşağı inmesi onun için mi problem oldu burayı anlayamadım
Bende 37+2 bin gecesi suyum nişanım geldi 37+4 de doğum yaptım 3.125 doğmuştu küvezlik durum olmadı şükür umarım sizin de olmaz. Ama sancı vs yoksa bu kadar erken almasa doktorunuz daha iyi çünkü çocuğun kendi gelmek istediği zamanla, erkenden doktorun tercih edip alması farklı şeyler