Merhaba arkadaşlar. 28 haftalık hamileyim. 20. Haftada doktor bacaklarında 2 hafta kısalık gördü, amniyosentez önerdi. 22 . Haftada amniyosentez yaptırdım. Kromozom ve array a bakıldı sıkıntı Çıkmazı. Bu arada bir sürü Perinatologa gittim. Kollar 3 hafta geriden , bacaklar 2 hafta geriden geliyor. Corpuz collozum şekli normal fakat 3 mm kısalık var. Başta alın çıkıklığı var dendi,kalpte 2 mm delik var dendi, göğüs kafesi dar dendi, bunların hepsi zamanla düzeldi. 3 sorunumuz var. Kol-bacak kısalığı ve corpuz collozum kısalığı. En son Almanya’ya amniyosentezim gönderildi tek gen hastalığına bakılması için. Doktorlar hiçbir teşhis koyamadı, teşhis konulsa alınacaktı bebek. Hareketlerini hissediyorum, iyice büyüdü, ilk hamileliğim, normal yolla hamile kaldım ama bunlar olunca sevinemedim bile. Hep tedirgin hep mutsuzum . Belirsizlik beni mahvediyor. O test bu kontrol derken zaman çok geçti. Bu tarz bir şey yaşayıp bebeği sağlam doğan var mı?