birrana 2-3 gündür yalancı sancılarım var adet ağrısı gibi genelde akşam oluyor sizlerde durum nasıl?
Bersu3434 birrana bendede aynı durum birde sertleşme oluyor toplanıyor bir tarafa özellikle akşamları kaç defa nst ye girdim sancı çıkmadı birde ne hikmetse nstye girince olmuyor bu söylediklerim sinir oluyorum 🤷♀️
NurZenkin birrana 35 haftalığım dün belime ağrı girdi gece bugünde ara ara çatı ağrım oldu normal mi ki artık ?
Ftmasanli birrana bnmde sabah oluyor gece oluyor değişiyor şuan bile gelip gidiyor sancılar 35+4deyiz
Elsakarakus Benim de arada regli sancısı gibi ağrılarım oluyor ama çok uzun sürmüyor bir de bir iki sefer genitalde iğne batması gibi bişeyler oldu onun dışında da çok hareketli sürekli bi tarafa toplanıyor normaldir heralde
Buketttttttt Elsakarakus kafası galiba o sanki aşağı doğru batıyor gibi oluyor benimde. Sirti bi sağ tarafta bi sol tarafta oluyor ayakları sanki kaburgamın içine girmeye çalışıyor gibi hissediyorum ilk gebelikte hiç bu kadar hareket hissetmemiştim o yüzden çok ilginç geliyor