Kızlar 20 haftalığım ama hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Doktor göbek bölgen çok yağlı diyor hissetmemen normal diyor içten de bi kıpırdanma birşey hissetmiyorum ne yazıkki Benim gibi göbek bölgesi kilolu olur hareket hissedebilen varmı acaba?