Kızlar merhaba, 37+2 yim. Dün çatı muayenesine gittim. Rahim ağzının yumuşadığını normal doğum yapabileceğimizi söyledi doktor. Ama tarih olarak bir şey demedi. Beklemedeyiz. Bugün yürüyüş ve az bi aksak yürüyüş yaptım,alta doğru ağrılar yaşadım. Karnım kasılıyor semsert oluyor ara ara ve o sıra bana ateş basıyor. Bebek te 3 kilo olmuş başı aşağıda duruyordu. Sizce ne zaman gelir