daenerys ben gnyotardyferon kullanıyorum bende kabızlık da yapmadı. Benim de bi ara düşmüştü hap kullandığım halde ama fark ettim ki bu tamamen beslenmeyle alakalı. Haftada bir et ve haftada bir ıspanak yemeği yiyorum yanlarında ya da öncesi ve sonrasında yoğurt tüketmiyorum önceden tüketirdim. Bir de hapı atıp yemekten önce kivi, mandalina ya da azcık limon suyu içiyorum böyle yaparak hem kanım hem demirim yükseldi.