october Sedef-0131 ay yok artık. özele git danışmadan direkt beta vericem de doktora muayene olmadan barkod versin laboratuvara git kan ver üç saate öğren sonucu.
Merveemctgcl Cimcime30 yarın yapıcam benimki kaset test çok ümidim yok seni merak ediyorum yaz mutlaka
pinar_5 Sedef-0131 tek bi doktorla kalmayın ben amh düşüklüğü denen şeyi ilk kez öğrendiğimde adam bana öyle bi konuştu ki ben ağlayarak çıktım o odadan direkt tüp bebeğe yönlendirmişti üstelik. Hocam bari bi ilaç bi takviye bişi verin dedim eğer bunu demesem bana hiçbişi vermiyodu sonra bi takviye kağıdı verdi arete woman adı bu ilaçlar şöyle pahalı böyle pahalı dedi benim için parası önemli değil alırım ben dedim o takviyeyi kullandım gebelik belirtileri de yaşadım ama kimyasal oldu maalesef. Şimdiki doktorum o kadar ilgili ki Allah razı olsun. Takılma hiç moralini bozma başka doktora çık
piper Kasiklarimda igne batar gibi agrilar olmustu bu ay daha once hic yasamadigim icin cok heveslenmistim ama kismet degilmis
pinar_5 piper 🥹 bu ay bende hiç yaşamadığım kadar kasık ağrısı bel ağrısı hatta bacağıma vuran ağrıyı yaşadım ama benim de bat 18 üzülmemek için test yapmıyorum çünkü karnım ağrıyo sanırım regl olucam bu ay da olmadı gibi
piper pinar_5 benim de belime bir kac kere dogrulamayacagim sancilar girdi ama ben usutmusum sanirim :( onlarida belirti sandim uzucu:( Sizinki insallah pozitif cikar , gonlunuze gore olsun her sey💕
pinar_5 piper inşallah gerçekten her şeyin hayırlısı vakti zamanında kolaylıkla sağlıkla olsun inşallah 🥰
Merveemctgcl Cimcime30 benim deee ama adet olurken de bulanır genelde bel ve kasık ağrısı da başladı çok korkuyorum adet olucam diye 🥺
Lunapark Sedef-0131 evet doktora gitmek için bşraz erken olabilşr ama doktorunuz tamamen hatalı insanların ne umutlarla neler beklediğini kimse bilemez.Onun için sıradan birsey senin için çok önemli bunu görmeyebiliyor malesef bazı doktorlar.Bu test normal şartlarda pozitif (bozuk bir test değilse) sen kendin evde iki gğnde bir testini yap sabah ilk idrarla hatta imkanın varsa için rahat etsin diye bir polikilinikte de iki günde bir kan verebilirsin ben öyle takip etmiştim bebeğimi 5.haftadan sonra kese görünmüştü o zaman gitmiştim yani.İçin rahat olsun kendin takip et bir hafta sonra da güzel bir doktor bulmaya çalış o bşr hafta içinde de🌸