Brgmde Soru sormamdaki amaç tamamen şahsi herkes için değil Düzenli şeker tansiyon kontrolü yaptırıyorum aile hekimimde doğuma kadarda 2 haftada 1 şeker baktırırım. Fazla kilo almadım 25 haftalık oldum 4kg falan aldım diyebilirim buzamana kadarda hiç kötü cıkmadı şekerim . Sadece merak ediyorum napsam? Ödem falan da yok hiç
1prens1prenses_ Brgmde soruyla alakasız bende bekleyim ama ben 24+2 haftalık hamileyim 6 kilo aldım ya şimdi daha fazla olmuştur 🤣 Cokda kaçırmiyorum ama anlamıyorum çok ödem var
myangelson Brgmde ilk hamileliğimde herşey normaldi yaptırdım şeker cikmadi bunda da normal ilerliyoruz yaptıracağım. riske atamam hiç
Selcantvsn Brgmde benim Dr um bir kere açlık sekerime baktı gerek görmedi zaten çok dikkat ediyorum yediklerime .sendede belirti falan yoksa gerek yok bnce
Ayaz_Aybars_mom Brgmde bende bugun sordum aclik tokluk baksak olmazmi dedim o icecegi icmek zulüm benim icin iyi gelmiyor cnku oglumda yaptrmstm cnku dr sen yaptr nolur nolmaz dedi bazende zorluyor sanki.doktorlar yaptirmayip kendi takip eden bircok kisi var cevremde doktorlari hic sart kosmayan bnmki koştu nedense bnde cok kararsizim.tabi yinede aile hekiminede bir danisacagim
myangelson Brgmde 24-28 arası dediler bana hastanede bunda da 26-27 gibi yaptıracağım. İzine gideceğimiz için o zamanlara donebiliyoruz anca o zaman yaptıracağım
Ayer24 Bence Ailenizde şeker öyküsü varsa özellikle yaptırın, bir tanıdığım 9 aylık hamileyken şeker yüzünden bebeğini kaybetti böyle bir riske değmez. Benim annemde şeker var ablamda da gebelik şekeri çıkmıştı doktorum da mutlaka yapalım dedi
A14B05T Brgmde hiç aklıma gelmezdi doktorum yapmak istedi ve yaptırdım gebelik şekerim olduğunu öğrendim 25+4 teyim ve diyetisyen ile devam edeceğim bence yaptırın risk almamış olursunuz içiniz rahat devam edersiniz bende zayıfım ailemde şeker yok yediklerime dikkat ediyorum ona rağmen çıkması çok üzdü ama en azından öğrendim ve sağlıklı bir şekilde beslenerek inşallah kucağıma alacağım
Esradrmzzo A14B05T bende 25+4 teyim benimde doktorum önerdi ama ben yaptırmak istemedim çok açlık tokluk baktırdım tokluk yüksek çıktı doktorum da yüklemede de muhtemelen yüksek çıkar o zaman zaten yapmaya gerek yok dedi şekerim varmış gibi diyetisyene başladım ve parmaktan 1. Saat tokluk takip ediyorum çok şükür şimdilik hep normal çıkıyor ölçümler böyle devam edeceğiz gibi duruyor
Gunduzanne Brgmde annemin şekeri çok yüksekti genetik olabilir diye yaptırdım ki doğru tahmin etmişim insülin başladım…