Kaderzbkr çok teşekkür ederim kısalma var mı diye bakıldı bir de tansiyon bakıldı, hastanede serumla düşürdüler ama ilaç vermeden yolladı, en ufak sıkıntıda gel dedi :/ umarım tekrarlamaz kadın doğum devlette acil kısmında psikolojik olarak biraz zorlayıcı refakatçi alınmıyor o korkuyla tek başına yatıyorsun sancılar kadar oda kötü etti beni