Sevgikaya1525 Kızlar ya sağlık ocağında beta hcg kaç günde çıkıyor dün 9 da verdim bu saat oldu halla çıkmadı ne kadar saçma sistem ya sizinkiler kaç günde çıkıyor
Gulcan355 Sevgikaya1525 çok sürüyor bence yarın bakın eğer sonucu görmezseniz gidin bende öyle yaptım
Bseldatgain Sevgikaya1525 canım Perşembe verdim 31 Ekim de taaaa pazartesi çıktı 4 Kasım’da bdnxe beklemeden 1 Kasım da hastaneye kan verdim o hemen 2 saat içinde çıktı
2Princess1Mom Sevgikaya1525 Pazartesi sabah 11 de verdim Salı günü 10.30 gibi çıktı. 24 saat neredeyse 😏 O gece uyku uyuyamadım
Mavili1480 Sevgikaya1525 Dün sabah verdim hepsi düştü beta düşmedi doktora girip öğrendim hala düşmemiş e nabıza
Gulcan355 Sevgikaya1525 sağlık ocağında verdiyseniz oraya gidin tekrara öğrenirsiniz. Bende cuma verdim bekledim salıya kadar cikmadi kapanmadan önce gittim doktor göre bildi söyledi bana
Sevgikaya1525 2Princess1Mom kız benim 24 saati geçti yarın 9 da çıkarsa tm 48 saat olcak doğru sonuç bille vermez ki
Sevgikaya1525 Mavili1480 hadi ya yarın bende gdym olmadı benim de hepsi geldi Bi beta gelmedi doktoru aradım sabah dedi çıkmadı yarın gdrm
Liv3652 Sevgikaya1525 sağlık ocaklarında verilen numuneler ilçe sağlık laboratuvarına gittiği için bir tik uzun sürüyor ama 24 saatte çıkıyor çoğu zaman e nabızda geç düşüyor sonuçlar
Liv3652 Sevgikaya1525 aslında sonuç çıkıyor ama aile hekimliği tahlilleri genel de düşmüyor sisteme canim gittiğinden öğrenebilirsin direk doktordan