gul-vii Coook sükür bende dogurdum kizlar 39+5 de Darisi tüm bekleyenlerin basina insallah saglikla hayirlisiyla alin bebislerinizi kucaginiza ❤️❤️❤️
yeni_anne2 gul-vii amin inşallah hadiii gözün aydın inşallah agız tadıyla sagllıkla büyütürsünn 🌸 senn nasılsın iyi misin 😊
Ayse2133 gul-vii sağlıkla büyütün bebisi inşallah hayırlı evlat olur size Normal mi yaptınız yoksa sezeryan doğum hikayenizi bizimle paylaşır msnz müsait oldugunzda