Gamzee__ Kızlar adet gününün 3-4 günden 1 buçuk güne düşmesi rahimde yapışıklık belirtisi midir nisan ayında kürtaj olmuştum bu kadar zaman sonra yapışıklık olur mu 2 aydır âdet günüm azaldı
Sizdenbirii1 Gamzee__ canım benimde öyle kürtajdan önce çok iyi giden adetim vardı son 6 aydır 2 günde kesiliyo adetim ve çok az olmaya başladım doktora gittin mi sen rahim filmi çektirdin mi
Sevim1902 Gamzee__ ben hamile kalıyordum ama çok büyük yapışıklığım varmış☹️4 kürtajım var .rahim filmi çektirin
Gamzee__ Sizdenbirii1 çok geçmiş olsun evet gittim ama ihtimal vermedi . Gebelik dene eger hamile kalmazsan o zaman bakarız dedi