anonimhamis 40+3 oldum regl olacakmışım gibi sancım var belim kopacak gibi ağrıyor ama suyum veya nişanım gelmedi sizce doğum belşritsi olabilir mi kontrolüm cuma günü :(( ilk gebelik ne olduğunu tam anlamıyorum da