Endokrinolojiye gidicem yarın.adetim bugün başladı.yogunluk olarak az su an.pkosluyum hormon tahlili yaptiricam da önemli mi ki kanama miktarı ?
Bide sadece kan mi veriyoruz yoksa vajinal muayene de yapiyormu ?
Cevaplarsanız çok sevinirim.en azından hazırlıklı giderim