Hanımlar ikizlerim 32 haftalık doğdular sehir hastanesindeki kuvezde kaldılar çok şükür taburcu olduk ama prematüre servisi takip etmek istiyor ama hastane karşıda normal çocuk doktorları da premature bebekleri takip edemez mi illa o servisemi gitmemiz gerek acaba siz neler yaptınız acaba