nurmltli61 Ben de dün aldım randevuyu özelden eşim konuşmuş 3 bin fiyat eşim girebiliyor yanımda uzun sürüyor biraz telefon yasak fotoğraf video çekmek yasak biz size vericez ultrason kâğıtlarını ve çektiği yerleri CD olarak geri kalanı doktora mail atıcaz demişler konforluk açısından özel çok çok iyi ben sizin yeriniz de olsam özele giderim devletin çok saçma yasakları var maalesef 😒