Kızlar bu benim 3.doğumum olucak ilk ikisi normal doğum oldu. Başka çocuk düşünmediğim için bu doğumda sezaryen olup tüpleri bağlatmayı düşünüyorum. Ama sırf bunun içinde özele para verip sezaryen olmak da istemiyorum sezaryenden korkuyorum biraz spiral taktırsam kayar diye korkuyorum spiral ile hamile kalan varmı acaba garanti olsun istedim ama spiral de pek garanti değil gibi. Spiral taktırıp gebe kalan varmı acaba
Bana akıl verin fikrinizi söylerseniz çok memnun olurum 🙃