Bugün aniden kasıklarma sızı geldi vajinada batma oldu. Özeldeki Doktorumla görüşüp devlete geldm Nst çekildim. 1 düzenli sancım çıkmış ebe öyle söyledi muayene etmek istediler olmadım. Doktorum bebek hareketlerinde azalma yoksa eve geçip dinlenmemi söyledi sabah gel dedi. Şimdi kan tahlili sonuçlarını bekliyorm korkuyorum 🥺🥺🥺🥺