Mercan0652 25+4te oldum ben. Hemşire bana şey demişti renkli ultrasondan sonra gel. Hem bebek haftasını biraz daha doldursun bağışıklık kazanmış olsun briaz dedi. Aile hekimi o şekilde istemişti benden. Aile sağlığı merkezlerinde şu ara aşı temini sıkıntısı var diye biliyorum İstanbulda. Bulamazsam ikinci dozu özelde yaptırıcam mecbur