ezooezz Gizemengin35 37 de 3029 gr demişti 37+3 de 3645 doğdu. Ama ben 3300 demiştim dedi sonra yanlış anlaşılma mı oldu bilemedim
Yeniannelerburda Ogluma hamileyken 37 de 3 kilo demişti doktor 38 de 3920 doğdu . Ne deselerde şuan yanıltıyor zaten
NNanelimonn Benim bebeğime 37. Hafta kontrolümde 3200 demişti doktorum 37+5 de sancım çıkınca doğuma girdim bebeğim 2660 dogdu çok şaşırdım ama +-500 diyorlar doktorlar bu aralık normalmiş ☺️