Nur67 inşallah ama biraz canım sıkkın ben 2-3 defadır ztn doktora gittim doktor bı problem olmadığını testleriminde gayet normal olduğunu söyledi ve bana eşimin test verip vermediğini sordu bende vermedi dedim ozmn neyi bekliyor onunda test vermesi lazm dedi kontrol için bunu eşime söyledim ve bana kızdı bağırdı ne alaka yani anldm ne demek dedi soylendi halbuki bn ona kötü birşey demedim o yüzdende pek yapasim YK aslnda akışına bıraktım 😞