Bana da öyle demişti doktor 36+5 de aldılar sonra yoğun bakıma alındı solunum sıkıntısından dolayı bana kalsaydı aldırmazdım beklerdim haftamın dolmasını ama evdekiler korktu bişey olur diye, hatta yoğun bakımdaki doktor geriden gelmiyor dedi normal yani, başka bir doktordan da görüş alın çünkü başka doktora gittim 38.haftada alırız demişti, tâbi başka sorun yoksa