Eylul41 Senm_sahn vurdurmayanda oluyor keyfi istege bağlı mesela ben serklajliyim doktor yok dedi bende yaptırmadım. Canan karatayin tetnozla ilgili yorumlarida acikcasi beni cok korkuttu yaptirmayida düşünmüyorum maalesef
Eylul41 Bnguuu_102 benimde doktorum olmayacaksin dedi 3 sene evvel yaptırmıştım. Zaten birkac video izledim cok endise ettim canan karatayin tetenoz ile ilgi söyledikleri beni cok düşündürdü birkaç doktorun yorumuna denk geldim o yuzden busefer yaptirmiyorum
Bnguuu_102 Eylul41 yağmur ibiç Alişan Yıldıran Aidin salih Canan karatay Mühteşem dörtlü 😄 Okuyun okutturun ☺🌸
Fundaaaa46 Olmzz00333 ben tek toz 3 ü bir arada olandan oldum boğmaca difteri tetanoz 33 haftada oldum
Gmzmrt0964 Eğer kısa sürede olmadıysanız bence olun. Bu aşı canlı olmadığı için bebeğe bir zararı yok , olmazsanız ve mikrobu kapatsanız benek tehlikeye girer
Bubu_ Olmzz00333 ilkinde ilk doz oldum şimdi 2. Gebeliğim birkaç gün önce yine 1 doz vuruldum yeterli olduğunu söylediler araları 4 sene
Paronayanne Olmzz00333 ben ilk doz vuruldum ikinciden kaçtım açıkçası. Sonra ameliyatta enfeksiyon kaptım doğum yapalı 7 ay oldu ara ara dikişlerimden enfeksiyon geliyor. Geçmezse ameliyat yenilecek dendi korktuğum için gitmiyorum 😔
Mervevebebegi15 Sevulyy merhaba oldum 2. Dozu da olacağım yan etki olarak kolum çok ağrıdı birde kol altı lenf bezim şişti 3 4 gün çok ağrı oldu doktoruma sordum tetanoz olmaktan iyidir yaptır 2. Dozu da dedi
Sevulyy Mervevebebegi15 bende 2 gün önce oldum dün kolum ağrımaya başladı ama dayanılmayacak gibi değil. Geçmiş olsun sizede 🌺
Mervevebebegi15 Sevulyy Sevulyy benim 3. Gün kolumun altı şişti lenf bezim 4 hafta sonra 2. Doz için gideceğim inşallah 2. Dozda aynı yan etki olmaz