kaderrkarrtal Arkadaşlar bu akşam hafif ıslaklık hissettim 7 haftalık gebeyim peçeteye silince hafif sulu kahvemsi akıntı geldi acaba üstüne görme bu mu oluyor ağrım sızım hiçbir şeyim yok yaşayan var mı kokusuz akıntı