Aymesev Kizlar benim gribim cok agir gectigi icin ben her 6 ayda bir grip asisi olurum ama yine grip oluyorum hafif atlatiyorum sorum su hamile iken grip asisi yaptiran varmi ? Yapilsa herhangi birsey olur mu? Kontrolum haftaya var haftaya kadar grip olurum diye korkuyorum
Seyhan34 Aymesev bende çok grip olurum temmuz ayında bile oldum ama bu kış evden pek çıkmadım eşim hastalanınca bile bana bulaşmasın diye uzak durdum sürekli biraz kalın giyinip dikkat ettinmi hasta olmazsın aşı veya ilaç önermiyorum ben
ekintopalca Bnde cok grip olan bi hamileyim doktorum ilaç kullanma taraftarı değil o yüzden grip aşısı yaptırabilirsin dedi
Aymesev ekintopalca netten baktim yaptirabilirsiniz bebegide 6 ay enfeksiyonlardan koruyomus ama emin olamadim kuzum
Aymesev [bilinmeyen] cunku ben yaz kis hic fark etmiyo hep oluyorum cnm cok agir geciyor 4 ay suruyor yani mecbur yaptiriyorum
Aymesev Seyhan34 ama ben calisiyorum cnm surekli disardayim ve herkes grip bulasmadan yaptirsammi dedim :(