Dilarac benim dört gün kala kaset test çok silik, erken test biraz daha koyu olsa da yine silik cikmisti, betam 47 idi. Ama arkaddasim bir hafta gecikmeye rağmen erken testte dahi çizgi çıkmadığı halde kan testi ile öğrenmişti 🤷 kişiye göre çok değişiyor hayal kırıklığı olmaması için en iyisi bir kaç gün daha bekleyip kan verin bence, inşallah sonuç pozitif olur inşallah 🌸🙏