Beril16 Kızlar merhaba, Oğlumuza Kenan Aslan ismini vereceğiz. Kime söylesek Kenan aile büyüğünüzün adı mı, eski isim çok klasik vs. gibi tepkiler veriyorlar. Ben Kenan ismini çok beğeniyorum. Sizce nasıl 🥰