Hamileliğim çok şükür iyi geçiyor. Kusma sancı vs yok. Yaklaşık 2 haftadır sürekli olarak karnım aç. Kahvaltı yapıyorum çay içerken karnım tekrar acikiyor. Yemek yerken de böyle oluyor. Midem tok aslında bişey yemek istemiyorum ama karnım açlıktan gurulduyor. Birşeyler yemek istemiyorum aslında ama karnım ağrıyor açlıktan tekrar. Bir tek bende mi böyle oluyor. Aynı durumu yaşayan var mı?