Kızlar 3 senedir çocuk istiyoruz 2 ay önce hamile kaldım ama düşük yaptım. Genetik test yaptırdınız mı siz. Randevu aldım bende gitmek için ama eşim kızıyor çok uğraşıyorsun böyle şeylerle biraz nasip diyip Allah’a güven diyor öyleyim tabi ki herşey allahtan ama işte içimde hep acabalar var 😔 bir yandan da kötü bir şey çıkarsa diye çok korkuyorum ne yapmalıyım ya 😔