13 haftalık hamileyim 11de kontrole gittim doktor kıza benziyor dedi ailede kimle paylaşsak hem heyecanlandı hem de herkes zaten kız bekliyormuş sende kız annesi tipi var diyor yengelerim falan. Geçen kahvaltıdaydık dedim ki biz henüz yine de çok kızım falan dememeye çalışıyoruz değişebilir abim diyor ki aaa erkek de olabilir değil mi ben hep zaten kız olduğunu düşünüyordum😂😂 o kadar güldük ki diğer ihtimal hiç aklıma gelmedi bile diyor sjfksms