Busecan gezginanne_ merhaba canım benim de geçen hafta 21+2de 461 gr çıktı normal dedi doktorumuz inşallah hep böyle ilerler senin de 🫶🏻
gezginanne_ 01180322 Az değil bence ,her bebeğin gelişimi ayrı oluyor.Siz yine de avokado yumurta kefir ceviz muz gibi bebeğe kilo aldırdığına inanılan besinler tüketmeye çalışın .içiniz rahat etmiş olur
Kocamanailem_ 20+4 haftalıkken detaylı ultrasona girdim. Doktor 21 haftayla uyumlu olduğunu ve 399 gram olduğunu söylemişti