Merhaba 🥹 benim de açıklanamayan kanamalarım oluyordu, sonra doktorumu değiştirdim sağolsun o teşhisini koydu 13. Haftada🥹 yine kanaman olabilir korkma dedi öyle rahatladım ki. Hiç korkutmadı beni ama mutlaka çıkacaktır yukarı korkma dedi. Hatta 14. Haftada tekrar kontrole gittiğimde bak çıkmaya başlamış dedi. Siz de korkmayın hiçbir şey olmaz bol bol istirahat edin ağır kaldırmayın