mucizegebee Sabah kahvaltı yapıyorum sonra 4-5 gibi yemek yiyorum bu saatler de midem kazınmaya başlıyor daha çok erken değil mi yaa 🥺 henüz hiç kilo almadım ama bu gidişle alacağım gibi, 1.60 boy 66 kiloyum bu arada
Ebru_ebru mucizegebee karbonhidrat fazla besleniyorsanız o da sizi acıktırır protein ağırlıklı beslenip bakın bir de fark var mı diye
dilekcorek21 mucizegebee günümüz haftamız aynı bende sizin gibiyim sabah erkenden acıkma hissiyle uyanıyorum yemezsem bulantı hissi yapıyor çok acıkıyorum bende sizin gibi
Yogurtlupilav mucizegebee benim bulantım devam ediyor (hemen hemen aynı günlerdeyiz) Yanlız göbeğim çıktı bu hamilelikte şimdiden, sizde de oldu mu? İlk çocuğumda 16-17de ancak çıkmıştı.
dilekcorek21 mucizegebee bende de sabahtan başlıyor ikindi akşam tekrar aynı his geliyor sürekli acıkıyorum ve koşa koşa bişeyler yiyorum ceviz fındık atıyorum bazen
Sedset 2 hafta öncesine kadar bence öyleydim sonra daha dikkatli mi beslenmeye başladım bilmiyorum o hissim azaldı ki psikolojimi bozacak tarzda bir acıkma vardı bende gün aralarında kaju fındık falan yemeye çalışıyorum süt içiyorum meyve yemeye çalışıyorum
Sedset mucizegebee bende öyle sabah kahvaltı falan yapmazdım o yüzden çok zorlandım yeni düzene alışmaya 😂 şimdi çantamda mutlaka atıştırmalık bir şeyler var ayva hem meyvesini hem de tok tutuyor bol bol yiyebilirsin ben ayva da çok yiyorum
mucizegebee @Mejsa toparlarım derken duba gibi olmayayım da🥺 bekarken hep 90 kilolardaydım da kilo takıntım oldu
danla2711 mucizegebee ay bende 12+1 im çok çabuk acıkıyorum acıkınca da birşeyler yemezsem sinirleniyorum🥹🥹 kilolu hamile kaldım kiloda almamam lazım napıcam bilmiyorum birde göbeğim büyüdü şişkinlik diyeceğim ama hiçte inmiyor valla
mucizegebee @Yogurtlupilav hayır henüz çıkmadı bebeğinizin cinsiyeti belli mi peki erkek çocuk olunca yada ikinci hamilelikte daha çabuk göbek çıkıyorlar diyorlar ondan da olabilir mi
mucizegebee @danla2711 bende aynı yemeyince de gözüm dönüyor sinirleniyorum işimiz zor valla 🥺 ama şöyle de birşey var kilolu hamile kalınca fazla kilo almıyorlar genelde
danla2711 mucizegebee ay inşallah yaa 73 ile hamile kaldım şuan 72 kiloyum ama inşallah ben kilo almam bebeğim alsın🥰