Haco benim hiç lekelenmem falan olmadı, progestan vs kullanmadım. Tahlil sonuçlarımda temiz çok şükür tek sıkıntım mide bulantısı ve mide ağrılarım. Ama doktor sağlıklı gebelik anneyi yoran gebeliktir demişti. Özellikle bilseydim dediğim bir şey yok. Sen kendine göre dikkat et ağır kaldırma kendini yorma olabildiğince