Mucize19 Allah yardımcınız olsun her şey gönlünüzce olur inşallah 🥰 1.5 yaşından sonraysa çok iyi büyüdüğü için çok zorlanmazsiniz diye düşünüyorum 😊 benim kızım da şu an 15 aylık 2 yaşına girdiğinde kreşe verip çalışacaktım ama 2.bebişe hamile kaldım artık 2.yi de 1 yaşında kreşe verip dönücem inşallah 😄