AnayimBenAna_
Bunu teyzem özelde yaşadı biliyor musun. Bence bu özel devlet meselesi değil. Çalişan ihmali 😞
Ben üniversite hastanesinde doğum yaptım. Refakatçim eşim, teyzemdi. Bir tek eşim sancı odasına girmedi. Diğer odalarda sancı çekenler vardı. Herkes anadan üryan modunda olduğu için alınmaması çok normaldi.
@Deebg