Sibel_Aydin61 yok hayır. Benim öğürme ve kusma gibi bir sorunum yok şimdilik. Sadece araliklarla araba tutmuş gibi içim bulanıyor. Hemen halsizlik geliyor, rengim falan kaçıyor. Doktora sadece bir kez gittim şu ana kadar . Siz gittiğinizde kontrole mutlaka şikayetlerinizi söyleyin. Onlar daha doğru bilgiler verir ya da sizi yönlendirir ne yapmanız gerektiği ile ilgili. Suya biraz zencefil atarsan bulantıya iyi gelir dedi mesela. Su içerken falan mide bulantısı olursa icmek istemezsen suya limon sık, nane koy, zencefil at. Aromalı olursa belki içmek daha kolay olur gibi bazı fikirler verdi