Bende 37 hafta olucam yarın kontrolüm var benimde sırtımdan belime belimden kasıklarıma doğru ağrı vajinada batma bazende yırtılıyor gibi hissediyorum ve bulantım da çok var
Geçen hafta kontrole gittiğimde doktor bebeğin kanala girdiğini 1 2 haftaya doğum olur dedi dünden beri ağrılarım çok var benimde