Bugün normal kontrolüme gittim nst de herhangi bir sancı çıkmadı. Bende bebekte gayet iyiyiz,bebeğim normal doğum pozisyonunda. Doktorum normal doğum istediğimide biliyor ve çatı muayenesi yaptırmamı istedi,erken olduğunu bildiğim halde yaptırdım o an 🫠 Benim gibi erken muayene olanlar varmı biraz tedirginlik yaşıyorum