poyrazege1503 Bebek haraket ederken karnımın içi resmen acıyor igne batiyo sanki her yerine endiselendiriyo beni 2 3 gündür bu şekilde 35+4 üm normal mi ilk gebeligim ondan korkuyorum bi sorun var demek mi normal mi ?
fairytale_ poyrazege1503 bence normal 33. Haftadayım benimde bazen agrım oluyor hareket ettıkce alanı daraldıgı ıcın kısıtlı yerde hareket edıncede agrı oluyor