Beybyi bende 4.aydayım uyanıyorum sabah 1-2 saat geçiyo öyle bir uykum geliyor ki öğlen yemeğimi falan resmen uyuyarak yiyorum uyuyorum uyanıyorum yine aynı prilamdan dolayı olduğunu düşünüyorum çünkü onu içmediğim günler biraz daha gözüm açık oluyor sizde prilam falan kullanıyorsanız belki o yüzdendir sizinki de ama genel olarak zaten hamilelikte yorgunluk uyku hali çok normal bebek için vücut çok fazla enerji harcıyor