Bugun bu doktora gittim ilk defa baya ilgili güleryüzlu bi doktor sorup yanit alamayan arkadaşlar vardı muanesi 1200 tl idi bebegim cok gostermedi kendini lavobaya git gel gene bakiyim guzel resim veriyim dedi kalp atisini dinletti herseyi tek tek anlatti burun kemigi olusmus bak oynuyo yuzunu gordun mu baya memnun kaldim kendisinden
Parantez olarak buraya giden arkadaslar varsa 3 hafta sonra kontrole gel dedi ama kontrole ücret öduyomuyuz tekrar 15 gun icinde ödenmiyo diye biliyorum ama bir daha ücret vericekmiyim bilgisi olan varmi sonraki kontrolde