Bn ara kanama geçirmiştim. Adet olup vitmişti. Üstünden baya geçmişti virliktelik yaşarkan hafif bi kanama oldu. O gün içinde az az geldi. Acaba yerleşme kanaması mı dedm. Geöti o gün içinde. Adetime 3 gün varken mşdem bulamıyordu ama banyoyu yıkıyordum eğildiğimde midem bi garip oluyordu şüphelendim o gün test yaptım. Çıktı zaten