Seydanuurr4 açılma hissedilmiyor galiba, dün çatı muayenesi oldum, 1cm açıklık vardı ama anlamadım, sadece özel bölgemde batma oluyordu, bende onu bebek ağırlaştığı için oluyor zannediyordum, aralarda yürürken ve oturup kalkarken oluyordu o kadar, ve o batma hissi dün nstde hep sancı olarak göründü, düzenli sancım çıktı onuda hissetmiyordum