Hanifebulucc 8+1 günlük hamileyim dün doktora gittik kalp atışını duyduk çok şükür ama kafa kısmının orada boşluk olabileceğini söyleyip 2 hafta sonra tekrar gel dedi inşallah bişey çıkmaz 🥹
Hanifebulucc cereNehir_02 alttan muayene etti doktor öyle söyledi ama emin değilim 2 hafta sonra gel dedi korktum açıkçası 2. Gebeliğimde yaşadım çünkü böyle bir olay daha önce tekrar olursa diyede korkuyorum