_Nohut_ Kızlar biberon emzik vs. Nasıl sterilize ediyorsunuz, Ben kaynattım ama rengi matlaştı biberonların, Biraz soguk suyla durulayınca hafif normale döndü gibi ? Bulaşık makinesinde yıkamak saglıklı mı ? Biraz tecrübeli annelerden fikir istiyorum 🥰
mervemurat16 _Nohut_ benim kızım 9,5 aylık makinada yıkıyorum sonra tekrar duru su ile durulayıp kurutuyorum.emziklerini önce soğuk su ile yıkıyorum sonra kaynar su ile kapta bekletiyorum