35+3 hamileyim iki hata önce hastaneye gitmiştim acile ağrım olmuştu kasılmam falan
Nst ye bağladılar sancın çok yok dediler yalancı sanci dediler sonra eve gönderdiler
Şimdide geçmeyen bi bel ağrım ve gelip giden kasılamam var karnım sertleşiyor
Hastaneye gitmem gerekirmi korkulacak bişey varmıdır yoksa yine mi yalancı sancıdır
Geçen gitiğimde bu kadar değildi bel ağrım çok yoktu
Ama şimdi geçmeyen bi bel ağrısı ve tekrarlayan karnımda kasılmar var
İlk hamileliğim