Sevgidefne Kızlar dün kan tahlili yaptırdım beta 28 çıktı 11 kasım regl olmam gerekiyordu olmadım bugünde yeni başlayan az az miktarda peçeteye gelen lekelenme ve kanama mevcut bilen biri yardımcı olabilir mi ?
Mervekaram22 Sevgidefne kan tahliline göre yeni hamilesin iki durum var kuzum ya yerleşme kanaması görüyorsun ya da kimyasal gebelik geçiriyorsun. Ama Şunu söylemek gerekirse bende gebeliğimi öğrendiğimde 3 gün boyunca leke ve hafif kanama gördüm
Sevgidefne Mervekaram22 geçen ayda test yaptım üç kere adetten 6 gün önce silik çıktı hep sonra adet oldum bu ay 11 kasım regl günümdü olmadım dün kan verdim 28 çıktı tahmini yumurtlama günümde 29 u gösteriyordu
Sevgidefne esrasavas evet ilk erken gebelik yaptım silik çıktı ertesi günde kan verdim dün işte 28 çıktı