Eceninanne Dilaradenizz0 ben sormuştum doktoruma dedı rahim kasılıyor doguma hazırlık bu. 30 . Haftadan berı oluyor . Dqha once erken dogum yaptim dıye onlem amaçlı ılac yazdı . Nıdıcart verdı rahmi gevsetıyor kasılmayı onluyırmus.
Hamileolmak1 Eceninanne Turtamom Sancı çıktı hidrasyon takıldı ama doktor nst sonucuna öksürmüşsün samki diyor
susam_18 Hamileolmak1 oyy sancınız düzenli muhtemelen azalmaz. Benimde böyleydi durmadı. İnşallah durur. Korkmayın bende 33+4 doğum yaptım ilk oğlumu
Amanbedunya Hamileolmak1 bende gittim bugün. Doktorum özelde ve yol uzak. Devlete gittm acile ordanda takipliyim zaten . Ebeler 1 sancı çıktı dediler doktora attm sonucu bebek hareketleri iyiyse eve geçip dinlen sabah buraya gel dedi. Korkuyorum 35. Haftya yeni girdik daha 🥺
Amanbedunya Hamileolmak1 karnım aşağı inmiş gibi sürekli wc gidiyorm adet sancısı gibi sancıyla uyanıyordum bi kaç gündür. Bugün akşam kasılma ve sızı hissedince tedirgin oldum . İlki normal doğumdu 38+5′de oldu bu 2. Gebelik 35. Hafta erken değil mi ya niye yerinde durmuyor bu bebeler
susam_18 Hamileolmak1 tabi tabi takıldı durmadı doktorum akşam geldi saat 22.00 da sezaryen oldum 6 cm açılmam vardı baktılar mı size?
Bluebey 29 da basladi kasilma bende yeni vecti 31 olduk sistit vardi antibiyotik kullandim sistittede oluyomus sanci yoksa idrar tahlili yaptirin